mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 151               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A Facebook dróton rángatja a cégeket
létrehozta: helpcsoport, 2017-10-30  20:35
legfrissebb: helpcsoport, 2017-10-30  20:35
hozzászólások: 0

T. Cíkk író!
Legnagyobb tiszteletem mellett, engedje meg, hogy vitatkozzak Önnek. Az Ön által közölt cikk konklúziója ellen háborgok, a világgal Tudomásul vettem, hogy a negyedik világháború korát éljük. Tudomásul vettem, hogy az emberi kommunikáció leg trendibb módja a Facebook és csatolt körei. De engedtessék meg nekem, hogy a vállalkozások tevékenységének célját ne vegyék ki a KKV szektor vezetőinek kezéből, lelkéből. Egy vállalkozás legfőbb vágya és értelme, az értékesítés. Miért akarja mindenki ettől a sikerélménytől megfosztani a vállalkozásokat. Minden közösségi oldal és világhálón működő "marketing tevékenységet segítő" formáció, az add ide az árudat, én majd eladom. Ez az én szememben azt jelenti, hogy egyik oldalon a gyártó, kereskedő szolgáltató oldaláról, kiveszik a kezemből a siker élményét, marad a küszködés, a munka. A vevő oldaláról, a vegyél, vegyél, vegyél gerilla marketing ma a menő. Emlékszem még arra az időre, amikor a kereskedő a segédjét hónapokig tanította, hogy amikor bejön a vevő, akkor hogy álljon a pultnál, hogy ne legyen tolakodó, de a testbeszédjével is támassza alá, a miben segíthetek köszönés utáni megszólalását. Amely cégek ezt a kiber világot el akarják utasítani azoknak idáig semmi más lehetőség nem állt a rendelkezésére.Most 2017. november 07-én indul útjára egy mentő öv, azoknak a konzervatív és szívvel vállalkozó kisvállalkozásoknak akik velem ebben a kérdésben egyetértenek. Akik büszkék a munkájukra, szolgáltatásukra. Itt a Help Virtuális Bevásárló és Szabadidő Központ megfizethető bérleti díjakkal, havi 20.-€ ért. Köszönöm a figyelmet! .
TV JÓSDA
létrehozta: varosil1, 2017-08-21  09:00
legfrissebb: varosil1, 2017-08-21  09:00
hozzászólások: 0

Ennél a visszautasíthatatlan ajánlatnál csak az a felháborítóbb ami ,,TV jósdában" történik
Egy születési időpontból mondják meg a tutit az arany karkötőktől - nyakláncoktól mozgássérült okoslátó-jósok
A TELEKOM portfólió átalakításáról
létrehozta: znzolesz, 2017-04-03  11:42
legfrissebb: znzolesz, 2017-04-03  11:42
hozzászólások: 0

Burkolt áremelést hajtott végre a Telekom a portfóliója révén 100%-al. A régi kedvezményes csomagjait cinikus módon megszüntette a drasztikus áremelés elérése érdekében, szinte megtaposva régi ügyfeleit, miközben úgy tünteti fel, mintha mindez az ügyfelek érdekében történt volna. Ez a Telekom Digitális Jóléti csomagja! Akinek esze van, és lehetősége, igyekezzen megszabadulni a Telekom népnyúzó, aljas üzletpolitikájától.
Még több Mozireklám, még több Mozizó
létrehozta: GeBass, 2017-03-09  12:13
legfrissebb: GeBass, 2017-03-09  12:22
hozzászólások: 2

Elnézést, de itt valaki nagyon elírt valamit. A 100 millió darabos jegyeladás éves szinten lehetetlen Magyarországon. Az összes mozi (23 db) csinál úgy összességében 20 millió eladott jegyet. Egyrészt ilyen számokkal ne reklámozzuk a New Age-et, másrészt kicsit gondolkozzunk logikusan.
Köszönöm.
GeBass
Összefogta CSR-tevékenységét a Raiffeisen
létrehozta: k.anna, 2014-12-08  14:50
legfrissebb: k.anna, 2014-12-08  14:50
hozzászólások: 0

Minden bankkártyás fizetés után most 10Ft-ot fordít gyermekétkeztetésre. https://www.raiffeisen.hu/raiffeisen-csoport/sajtoszoba/tarsadalmi-szerepvallalas/kozosen-program
Big data és a jövő fogyasztója
létrehozta: greybp, 2014-10-16  07:07
legfrissebb: greybp, 2014-10-16  07:07
hozzászólások: 0

Lenne lehetőség megkapni ezt a prezentációt?
A Samsung lökést adott a Publicis-nek
létrehozta: greybp, 2014-10-13  06:17
legfrissebb: greybp, 2014-10-13  06:17
hozzászólások: 0

Grey mint Publicis tag??
A tiniket is körbevette a Facebook
létrehozta: DrLinkedin, 2014-06-24  17:57
legfrissebb: DrLinkedin, 2014-06-24  17:57
hozzászólások: 0

A Linkedin nemhasználatának aránya ijesztő, főleg annak tudatában, hogy a Linkedin alsó korhatára majd egy éve már 13 év.
Aki tudatosan építi magát, legyen sportoló, színész, mérnök vagy sales-es, az mind itt tudja magát, az "énmárkáját" felépíteni.
Ha meg valakinek ez egyedül nem megy, vannak szakemberek a piacon, akik tudnak ebben segíteni.
Jótékonykodik a Juventus Rádió
létrehozta: myonlineradiohu, 2014-05-25  20:28
legfrissebb: myonlineradiohu, 2014-05-25  20:34
hozzászólások: 1

Nagyon remek Budapesti rádió és remek kezdeményezés! Nap mint nap hallgatom online a myonlineradio.hu/juventus-radio oldalon! :)
Heti nézettség: eltűnt a köztévé, jönnek fel a kábelek
létrehozta: szistvan, 2014-05-23  12:57
legfrissebb: szistvan, 2014-05-23  12:57
hozzászólások: 0

Ezt a rangsort nem hiszem el,de ha még is így lenne az nagyon szomorú!
Témakörök száma: 151               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!