mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bannereket kutat a Szonda Ipsos
2008-04-03 10:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kutatócég idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén.

A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik el az intézet munkatársai. A mintavétel egy folyamatosan karbantartott 10 ezer fős online panelből történik.

A kutatásokhoz gyűjtött lakossági panel online és offline forrásokból épült, így a kizárólag online épített panelekhez képest az internetes közösség jobb reprezentációját adja.

Minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdeznek meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot.

A kutatók 14 mutatót képeztek 18 célcsoport bontásában. A mérendő kampányokat az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választják ki. Januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el - a kutatásban szereplő kampányok közül - a legjobb eredményeket.A vizsgálatok szerint a többi médiafelületen (TV, sajtó, óriásplakát) is kifejezetten magas hatékonysági mutatókat ért el ez a kreatív megoldás.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!