mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Retargetálás a Knorr online kampányában
2009-11-17 09:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A CEMP Sales House kínálja a megoldást, mellyel most a Unilever márkája él.

Retargetálást alkalmaz karácsonyi kampányában a Knorr és médiaügynöksége, a PHD Hungary. A megoldást itthon a CEMP Sales House kínálja, a Gemius adszerver segítségével.

"A retargetálás lényege az, hogy adott hirdető üzenete iránt a hirdető site-ján egyszer már érdeklődő, de a végső döntésig (pl. termék megrendelése, vagy regisztráció befejezése) el nem jutott fogyasztókat beazonosítjuk, majd valamely online tartalomban újra felhívjuk a figyelmét a félbehagyott regisztrációra. Az internetező számára már ismerős, ráadásul személyre szabott üzenettel jelentős hatékonyságnövelés érhető el" - ismerteti a módszert Weisz Attila, a PHD-t birtokló Omnicom Media Group Hungary digitális területért felelős igazgatója

A megoldással a Knorr karácsonyi kampányában élnek most. Ennek az a fázisa fut, amelyben a hirdetésekről a márka www.fozniakarok.hu site-jára átkattintókat, illetve az oda más módon megérkezőket monitorozza a Gemius adszervere. Ha az adott látogató az oldalon nem jut el a regisztráció befejezéséig, akkor bekerül abba a csoportba, akiket a kampány a második fázisában újra megszólít a hirdető.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!