mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új értékesítőnél a Hírszerző és a Népszabadság Online
2010-01-08 09:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Hírszerző a Ringier alá került, míg a Népszabadság Online független sales house-szal folytatja.

2010 januárjától a Ringier értékesíti a Hírszerző hirdetési felületeit. Ennek nyomán a portált bannerrel, ajánlódobozokkal és egyéb módokon promotálja online felületein a Ringier, és tartalmi együttműködésen is gondolkodnak. Most a kiadó értékesíti a Blikk.hu, a Nemzeti Sport Online, a Pink.hu és az Neon.hu reklámhelyeit. 2010. január 5-i adatok szerint a felületek 451 ezer egyedi látogatót értek el.

Az Adaptive Media portfoliójába került viszont 2010-ben a Népszabadság Online médiaügynökségi értékesítése. A kiadó meghívásos tenderen választotta ki a sales house-t, amely a portfolióba tartozó Nol.hu, NolBlog, NolTV, NolRandi és Hírmátrix oldalak felületeit értékesíti. Az Adaptive Media portfoliója így havi 3,2 millió egyedi látogatót ér el.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Béta együttható

Affinitási index (AFF)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!