mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Overnight Link Digest - August 18, 2010
2010-08-18 02:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

What the world was talking about while you were sleeping. Product placement in the EU, new agency for Energizer and unified brand presence across the web.

 
  • .ORG is the world's third largest generic Top Level Domain (after .com and .net) with 8.5 million domains and growth is accelerating - via TechCrunch
  • Change in EU law means U.S. style of marketing is set to take off in TV shows produced in Europe. Editorial and advertising can now be mixed, but the use of product placement must be made clear to viewers - via WSJ
  • Agencies are adopting varied approaches to housing mobile marketing teams - via WARC
  • The iPad is the most popular way for users to read newspapers, magazines and books according to a new survey by Cooper Murphy Webb - via Media&Marketing
  • Energizer dropped DDB and appointed TBWA Worldwide as its global agency network - via MarketingWeek
  • Nine in ten parents believe safety is the top reason to allow children to have cell phones. More than three-quarters think it is OK for children to have a cell phone by age 15 - via Ipsos
  • Microsoft's Windows Live Messenger users will now be able to send instant messages to Facebook friends who are logged into the social-networking service - via CNET
  • 7 services to find and reserve your name and unify your brand presence across the web - via Mashable
  • Social Media's Critical Path: Relevance to Resonance to Significance - via Brian Solis

For more links and fun follow us on Twitter!


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!