mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
NetPincér, FotexNet - sikeres vásárlási akció az Interneten
2002-07-18 18:50 [E-kereskedelem Online]

Közel 20%-os forgalomnövekedéssel zárta a NetPincér, on-line ételrendelési oldal vásárlási akcióját, amelyet a FotexNet.hu áruházzal közösen bonyolított le.

Az akció keretében a NetPincér minden vendége az interneten feladott rendelés után, a rendelési érték 20%-nak megfelelő vásárlási bónt kapott, amelyet a partner áruház bármely termékére be lehetett váltani a későbbiek során. Marketing oldalról azért számított újdonságnak a két internetes áruház közös akciója, mivel a forgalom és az ismertség növelésén kívül alapvető cél volt az internetes rendelések iránti bizalom és kedv erősítése. Az akcióval egyidőben a szolgáltatás nemcsak külsőleg újult meg, hanem üzembe helyezte új rendelési rendszerét, amely által a rendelési folyamat egyszerűbb és áttekinthetőbb lett. A fejlesztők fokozott figyelmet szenteltek az internetes biztonsági tényezőknek. Jelentős fejlesztés valósult meg a központi szerveren is, amely a megnövekedett számú felhasználót gyorsan és megbízhatóan szolgálja ki. A rendelést fogadó nagy forgalmú éttermekhez számítógépes terminálok kerültek kihelyezésre. Július 10-től már nem csak az interneten adható fel rendelés, mivel a társaság elindította TelePincér szolgáltatását. A szolgáltatással a fogyasztókat célozta meg, akik egy könnyen megjegyezhető telefonszámon keresztül akár 100 különféle étteremhez is feladhatják rendelésüket, ha éppen nincsenek internet közelében. Az új értékesítési csatorna bevezetésére a NetPincér együttesen használja fel a meglévő vásárlói adatbázisára támaszkodó direkt marketing elemeket, illetve az offline reklámozási formákat (újsághirdetés, szórólap, plakátok, teletext). Magyarországon a kezdeményezés úttörő jellegű a vendéglátó szektorban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!