mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár | blog
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A web jövője: a tévé?
2012-01-13 12:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az idei év fontos trendje lesz az interneten a tartalmak "becsatornázása", melynek révén az online tér - elsősorban persze a videók - egyre jobban fog hasonlítani a televíziós közvetítésekre.

Az internetes videók eddig a szórakozás rövid, pár perces, de tömény dózisát jelentették, a Google Inc. tulajdonában álló YouTube videómegosztó azonban egy sokkal szerkesztettebb megközelítést kezdett el alkalmazni - mondta el Jon Miller, a News Corporation digitális tartalmaiért felelős igazgatója.

"Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy folyamatosan nézhető, passzív fogyasztást lehetővé tevő műsorfolyamot kapunk, nem pedig háromperces videókra kattintgatunk" - idézi a szakembert a Los Angeles Times.

2011-ben a YouTube mintegy 100 tartalomszolgáltatóval állapodott meg egyedi videók készítéséről, saját csatornák fenntartásáról. Köztük olyan jelentős szereplők is vannak, mint amilyen a Disney, de hírességekkel is, például Madonnával vagy Shaquille O'Neallel is megegyezett a YouTube.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!