mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekord a TV2 anyavállalatánál
2012-03-09 11:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rekord évet zárt 2011-ben a magyar TV2-t is birtokló ProSiebenSat.1, Németország legnagyobb televízió-társasága.

A cégcsoport valamennyi lényeges pénzügyi mutatója javulást mutat. A cég az előző évihez képest 6 százalékkal, 2,756 milliárd euróra növelte a konszolidált árbevételét. Az árbevétel növekedésének köszönhetően az kamatfizetés, adózás, értékcsökkenés és amortizáció levonása előtti eredmény (EBITDA) 7,4 százalékkal, 850 millió euróra nőtt. A folytatott tevékenységből származó nettó, adózás utáni eredmény egyszeri tételek nélkül - amely az osztalékfizetés alapja - 12,4 százalékkal, 309,4 euróra nőtt. Az első három negyedéven keresztül tartó növekedést követően a ProSiebenSat.1 2011-es utolsó negyedévi árbevétele és egyszeri hatásoktól megtisztított EBITDA értéke is meghaladta a célkitűzésekben szereplő és az előző évi értékeket - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Thomas Ebeling vezérigazgató elmondta: "2011 újabb rekord év volt a ProSiebenSat.1 számára. Az utolsó negyedévben is sikerült megőriznünk az első három negyedévre jellemző árbevétel-növekedést. Így jelentősen meghaladtuk az EBIDTA célkitűzésünket, és a vállalatcsoport nettó eredménye rendkívüli mértékben növekedett 2011-ben. Októberben mutattuk be a négypilléres növekedési stratégiánkat. Ennek alapján a cégcsoport bevételeit a 2010-es értékhez viszonyítva 750 millió euróval szeretnénk növelni. A megcélzott 750 millió eurós növekedés 25 százalékát már teljesítettük is, éppen ezért bízunk abban, hogy 2015-re a teljes növekedési potenciálunkat meg tudjuk valósítani."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!