mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | média iránytű | terminológia | karrier | képtár | videótár | blog
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekord a TV2 anyavállalatánál
2012-03-09 11:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rekord évet zárt 2011-ben a magyar TV2-t is birtokló ProSiebenSat.1, Németország legnagyobb televízió-társasága.

A cégcsoport valamennyi lényeges pénzügyi mutatója javulást mutat. A cég az előző évihez képest 6 százalékkal, 2,756 milliárd euróra növelte a konszolidált árbevételét. Az árbevétel növekedésének köszönhetően az kamatfizetés, adózás, értékcsökkenés és amortizáció levonása előtti eredmény (EBITDA) 7,4 százalékkal, 850 millió euróra nőtt. A folytatott tevékenységből származó nettó, adózás utáni eredmény egyszeri tételek nélkül - amely az osztalékfizetés alapja - 12,4 százalékkal, 309,4 euróra nőtt. Az első három negyedéven keresztül tartó növekedést követően a ProSiebenSat.1 2011-es utolsó negyedévi árbevétele és egyszeri hatásoktól megtisztított EBITDA értéke is meghaladta a célkitűzésekben szereplő és az előző évi értékeket - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Thomas Ebeling vezérigazgató elmondta: "2011 újabb rekord év volt a ProSiebenSat.1 számára. Az utolsó negyedévben is sikerült megőriznünk az első három negyedévre jellemző árbevétel-növekedést. Így jelentősen meghaladtuk az EBIDTA célkitűzésünket, és a vállalatcsoport nettó eredménye rendkívüli mértékben növekedett 2011-ben. Októberben mutattuk be a négypilléres növekedési stratégiánkat. Ennek alapján a cégcsoport bevételeit a 2010-es értékhez viszonyítva 750 millió euróval szeretnénk növelni. A megcélzott 750 millió eurós növekedés 25 százalékát már teljesítettük is, éppen ezért bízunk abban, hogy 2015-re a teljes növekedési potenciálunkat meg tudjuk valósítani."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!