mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár | blog
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nő a hírfogyasztás okostelefonokon
2012-03-24 11:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az európai fejlett piacokon dinamikusan nő azok száma, akik hírolvasásra használják mobil készülékeiket - mutatott rá a comScore.

Az öt vezető európai piac - Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország és az Egyesült Királyság - mobil médiafogyasztását vizsgálta legutóbbi felmérésében a comScore. Az eredmények szerint az okostelefon tulajdonosok 37 százaléka, azaz 39,5 millió felhasználó keres fel valamilyen híroldalt legalább havi rendszerességgel mobil alkalmazáson vagy a telefon böngészőjén keresztül, ami 74 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.

A mobiljukon közel naponta hírolvasó közönség aránya még gyorsabb ütemben bővült, 82 százalékkal. A híroldalakat legalább havonta felkeresők számát illetően a brit piac a legfejlettebb, itt az okostelefon felhasználók közel fele (46,8%) tartozik ebbe a körbe.

"Napjaink mobil felhasználói azonnal és folyamatosan értesülni akarnak a világ történéseiről, az okostelefon pedig mindezt lehetővé teszi" - mondta el Hesham Al-Jehani, a comScore európai mobil kutatásokért felelős termékmenedzsere. "Ez a gyorsan változó trend új lehetőségeket teremt a kiadók számára új közönségek elérésére, ugyanakkor viszont kihívást is jelent, hogy hogyan lehet a tartalmat leghatékonyabban átadni egy kis képernyőn."

A hírfogyasztást illetően a spanyol piac fejlődik a leggyorsabban, ahol a tavalyi évhez képest 127 százalékkal nőtt a mobiljukon legalább havonta hírt fogyasztók, és 160 százalékkal a mindezt napi rendszerességgel tevők aránya.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Break

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!