mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | média iránytű | terminológia | karrier | képtár | videótár | blog
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tarolt a Google márciusban
2012-04-26 13:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Továbbra is behozhatatlannak tűnő előnnyel rendelkezik a webes videók piacán a Google, annak ellenére, hogy mind a látogatók, mind a megnézett kisfilmek tekintetében csökkentek számai.

Márciusban az Egyesült Államok 310 millió lakosa közül 181 millióan néztek online videót legalább egyszer, közülük 146 millióan a Google valamely szolgáltatását, jellemzően persze a YouTube-ot vették igénybe. Februárhoz képest ez az óriási szám is 1,3 milliós csökkenés ugyan, de még így is szinte összehasonlíthatatlanul nagyobb, mint a második helyezett Yahoo 60 milliós adata. A harmadik helyen a - YouTube-on is terjesztő - VEVO, a negyediken a Facebook, az ötödiken a Viacom Digital állt az év harmadik havában a comScore adatai szerint.

Összesen 37 milliárd videót tekintettek meg az amerikai internetezők a vizsgált hónapban, ennek csaknem felét, 15,7 milliárdot a Google oldalain. Ez is egymilliárdos mínusz az egy hónappal korábbi adathoz képest, de még mindig mintegy kétszer annyi, mint a Yahoo 814 milliós száma.

A reklámok tekintetében azonban a második helyre szorult a Google, a tévésorozatokat streamelő Hulun ugyanis több ilyet tekintettek meg a felhasználók. Az összesen mintegy 8,4 milliós videóhirdetés-megtekintés egyébként rekordnak számít, ahogy a Hulu 1,7 milliós teljesítménye is. A Google oldalain valamivel több mint 1,2 millió darab videóreklámot néztek meg a látogatók.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!