mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tarolt a Google márciusban
2012-04-26 13:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Továbbra is behozhatatlannak tűnő előnnyel rendelkezik a webes videók piacán a Google, annak ellenére, hogy mind a látogatók, mind a megnézett kisfilmek tekintetében csökkentek számai.

Márciusban az Egyesült Államok 310 millió lakosa közül 181 millióan néztek online videót legalább egyszer, közülük 146 millióan a Google valamely szolgáltatását, jellemzően persze a YouTube-ot vették igénybe. Februárhoz képest ez az óriási szám is 1,3 milliós csökkenés ugyan, de még így is szinte összehasonlíthatatlanul nagyobb, mint a második helyezett Yahoo 60 milliós adata. A harmadik helyen a - YouTube-on is terjesztő - VEVO, a negyediken a Facebook, az ötödiken a Viacom Digital állt az év harmadik havában a comScore adatai szerint.

Összesen 37 milliárd videót tekintettek meg az amerikai internetezők a vizsgált hónapban, ennek csaknem felét, 15,7 milliárdot a Google oldalain. Ez is egymilliárdos mínusz az egy hónappal korábbi adathoz képest, de még mindig mintegy kétszer annyi, mint a Yahoo 814 milliós száma.

A reklámok tekintetében azonban a második helyre szorult a Google, a tévésorozatokat streamelő Hulun ugyanis több ilyet tekintettek meg a felhasználók. Az összesen mintegy 8,4 milliós videóhirdetés-megtekintés egyébként rekordnak számít, ahogy a Hulu 1,7 milliós teljesítménye is. A Google oldalain valamivel több mint 1,2 millió darab videóreklámot néztek meg a látogatók.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen hatással lesznek a Real Time Bidding megoldások az online média árakra 2015 ben?

csökkennek

növekednek

nem változnak


[0000-00-00]

[0000-00-00]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!