mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Otthonosan mozognak az interneten a tinik
2012-05-11 12:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Régóta tudható, hogy a fiatalok magától értetődően használják a közösségi oldalakat, a különböző chat szolgáltatásokat és az emailt, most azonban kiderült, hogy a videó- illetve egyéb médiahasználat is elterjedt.

A 12-17 évesek 95 százaléka használja az internetet valamilyen formában, több mint harmaduk (37%) videochatelni is szokott (például Skype, Googletalk vagy iChat segítségével), több mint negyedük (27%) létrehoz és feltölt videótartalmakat az internetre, 13 százalékuk pedig élő mozgóképes "műsort" is ad a világhálón - derül ki a Pew adataiból, amelyeket amerikai tinédzserek megkérdezésével nyert.

A social mediát használók - akik az internetezők tinik 80 százalékát adják - jóval nagyobb valószínűséggel vesznek részt ezekben a videós tevékenységekben, mint azok, akik nincsenek fent a közösségi oldalakon.

2006-hoz képest komoly különbség, hogy immár a lányok is ugyanakkora arányban töltenek fel videókat, mint a fiúk (12 illetve 13 százalék) , a szebbik nem tagjai közül viszont többen videóchatelnek ( 42%), mint az erősebbikéi közül ( 33%).

Az idősebb tinédzserek nagyobb valószínűséggel töltenek fel videótartalmakat, mint a 12-13 évesek ( 30 illetve 21 százalék) . Az élő videózás a közösségi médiás tevékenységgel is összefüggésben van: a Facebook-felhasználók 15, a Twitterezők 25 százaléka él ezzel az eszközzel, míg a Twittert egyáltalán nem használók mindössze 10 százaléka. A közösségi oldalakat naponta használók 17 százaléka streamel, a heti rendszerességgel bejelentkezőknek viszont csak 5 százaléka.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Alfa együttható

Coverage (COV)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Milyen várakozásai vannak a hazai hirdetési piaci költésekkel kapcsolatban 2014-re?

Több mint 5%-kal növekedni fog 2013-hoz képest.

Körülbelül a 2013-as szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2013-hoz képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!