mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Out-of-home Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:





















kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Otthonosan mozognak az interneten a tinik
2012-05-11 12:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Régóta tudható, hogy a fiatalok magától értetődően használják a közösségi oldalakat, a különböző chat szolgáltatásokat és az emailt, most azonban kiderült, hogy a videó- illetve egyéb médiahasználat is elterjedt.

A 12-17 évesek 95 százaléka használja az internetet valamilyen formában, több mint harmaduk (37%) videochatelni is szokott (például Skype, Googletalk vagy iChat segítségével), több mint negyedük (27%) létrehoz és feltölt videótartalmakat az internetre, 13 százalékuk pedig élő mozgóképes "műsort" is ad a világhálón - derül ki a Pew adataiból, amelyeket amerikai tinédzserek megkérdezésével nyert.

A social mediát használók - akik az internetezők tinik 80 százalékát adják - jóval nagyobb valószínűséggel vesznek részt ezekben a videós tevékenységekben, mint azok, akik nincsenek fent a közösségi oldalakon.

2006-hoz képest komoly különbség, hogy immár a lányok is ugyanakkora arányban töltenek fel videókat, mint a fiúk (12 illetve 13 százalék) , a szebbik nem tagjai közül viszont többen videóchatelnek ( 42%), mint az erősebbikéi közül ( 33%).

Az idősebb tinédzserek nagyobb valószínűséggel töltenek fel videótartalmakat, mint a 12-13 évesek ( 30 illetve 21 százalék) . Az élő videózás a közösségi médiás tevékenységgel is összefüggésben van: a Facebook-felhasználók 15, a Twitterezők 25 százaléka él ezzel az eszközzel, míg a Twittert egyáltalán nem használók mindössze 10 százaléka. A közösségi oldalakat naponta használók 17 százaléka streamel, a heti rendszerességgel bejelentkezőknek viszont csak 5 százaléka.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Milyen hatással lesznek a Real Time Bidding megoldások az online média árakra 2015 ben?

csökkennek

növekednek

nem változnak

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!