mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szemkápráztató rich media hirdetések az Adaptive-tól
2012-09-11 17:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nem szűnik a lendület az online reklámpiacon, legalábbis ami az új formátumok bevezetését illeti.

Szeptember 3-án az Erste Bank kampányában forgatta át először a Rubick az MSN Mai Nap portál címlapját, szeptember 11-én és 12-én pedig már a Levitator lengeti meg a PORT.hu Mozi rovatának nyitóoldalát. A Rubick az Adaptive Media Sales House saját fejlesztésű formátuma, míg a Levitator a MediaMind megoldásának adaptálása.

A PORT.hu Mozi rovatának nyitóoldalán 2012. szeptember 11-én debütáló Levitator az eddig bevezetett rich media formátumok közül a legkomplexebb megoldásokat teszi lehetővé. A 300 x 250 pixel méretű banner kiforogva 600 x 300-ra nyílik, majd visszatér eredeti állapotába. A bannerre kattintva a weboldal lefelé kilebeg a képernyőről, mögötte pedig teljes oldalon a videólejátszót is integráló hirdetés látható.

További hirdetői tartalom jeleníthető meg a weboldalnak a képernyőről jobbra, illetve balra történő elmozdításával. A Levitator az OTP Bank Simple kampányában mutatkozik be, a médiatervező a Café Média, a kreatív ügynökség a Leo Burnett.

A Rubick (ejtsd: rubik) nevű formátum a tartalmi oldalakat átalakító, a nemzetközi piacokon egyre inkább terjedő megoldások családjába tartozik. A 300 x 250-es bannerre kattintva a weboldal 980 x 550 pixel méretű része függőleges sávokra osztva - a Bűvös Kockához hasonlóan - átfordul, és ezzel megjeleníti a nagyméretű hirdetést. A weboldal első betöltődésekor az átfordulás egyszer automatikusan, kattintás nélkül megtörténik.

A Rubick hirdetési felületén tetszőleges reklámtartalom (kép, videó, flash, interaktív eszközök, stb.) elhelyezhető. A hirdetési megoldást a MediaMind adserver szolgálja ki, első megjelenése az MSN Mai Nap portál címlapján az Erste Bank kampányában volt, 2012. szeptember 3-án. A kampányt az MEC médiaügynökség vásárolta, a kreatívot a Young & Rubicam készítette.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!