mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Visszafogott online reklámköltési jóslat
2012-09-26 17:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

37,3 milliárd dollárt, vagyis a tavalyinál 16,6 százalékkal többet fognak költeni digitális reklámokra idén az amerikai hirdetők.

A keresőmarketing ebből 17,6 milliárdot visz majd el, a display (videóval együtt) 15 milliárdot - jósolja az eMarketer.

A piackutató korábban valamivel gyorsabb növekedést prognosztizált, de az online reklámpiac gyors érése miatt felül kellett bírálnia magát.

A teljes költés közel fele, 41,3 százaléka várhatóan a Google-nál fog landolni, amely így 15,4 milliárd dollárt keres majd internetes reklámokkal - ötödével többet, mint 2011-ben. A második helyen a Yahoo áll majd 8,4 százalékos piaci részesedéssel, a harmadikon a Microsoft 6 százalékkal, a negyediken a Facebook 5,8, az ötödiken az AOL 2,5 százalékkal.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!