mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reklámköltés: a pénz ötöde a netre megy
2012-10-02 16:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Jövőre 16 százalékkal fog nőni a globális online reklámköltés, 2014-ben pedig a reklámtorta ötödénél nagyobb szeletet (21,4%) fog kihasítani magának a ZenithOptimedia előrejelzése szerint.

Ezzel párhuzamosan a nyomtatott sajtóba 2 százalékkal kevesebb pénz jut majd jövőre, mint idén, a televízió - amely mellett továbbra is eltörpül az összes többi médium - viszont csaknem olyan ütemben fog emelkedni, mint a világháló. A rádióra, a mozira és a külterületi felületekre is növekedés vár, bár sokkal enyhébb, a stagnálásnál alig gyorsabb ütemű - írja a Paidcontent.org.

Az internet szelete 2011-ben még csak 16 százalék volt. Az online felületek közül a felmérés szerint a közösségi oldalak és a videóreklámok terjedése mintegy ötödével fogja megdobni a display felületek árát, a keresőhirdetési helyekét pedig 14 százalékkal. Ez utóbbi egyébként a teljes online költés 40 százalékát adja majd.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!