mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
15 éves az online reklámszakma
2012-10-16 12:25 [Marketinginfo.hu]

Születésnapi eseménysorozat az IAB szervezésében

Az IAB Hungary 2012-ben rendezvénysorozat keretében ünnepli az idén 15 éves hazai online reklámpiacot. A sorozat záróeseményének 2012. október 16-án az Internet Hungary estéje ad otthont, ahol a neves alkalomból díjazzák az elmúlt 15 év online reklámszakma legnagyobb hatású szakembereit. Az ünnepi hangulatot emeli, hogy az IAB bemutatja az elmúlt 15 év főbb eseményeit bemutató Timeline projektjét is.

A sorozat első állomásán, egy kötetlen esti találkozó keretében Csermely Ákos közreműködésével készített videó interjúkban emlékeztek vissza a szakma úttörői az elmúlt 15 év kiemelkedő pillanataira. A több mint 50 videó már megtekinthető a legnagyobb videó megosztón, elérhető a digitalhungary.hu oldalon, az ezekből készített 1 órás film pedig az Internet Hungary konferencián kerül először bemutatásra. A születésnapi ünneplés részeként kerül átadásra az "IAB Award - a magyar digitális reklámpiacért" díj azon, az IAB Hungary tagjai által megszavazott három szakemberek, akik a legnagyobb hatással voltak a piac fejlődésére. Az elmúlt 15 év főbb online reklámpiaci eseményeit, történései pedig egy un. timeline formában kerültek feldolgozásra, mely a 15ev.iab.hu oldalon válik elérhetővé.

"A projekt az első fázisban van, ahol a szakma segítségével igyekeztünk időrendi sorrendbe gyűjteni az elmúlt évek fontos eseményeit. A munka során rengeteg céggel, emberrel egyeztettünk, sok visszajelzést, ötletet kaptunk és kiderült, hogy az idő egyre jobban elhomályosítja az emlékeket, de talán most még időben vagyunk, hogy rögzítsük az iparág történetét."- mondta el Novák Péter az IAB Hungary elnöke.

"A munka még csak most kezdődik, célunk, hogy további szakmai szervezetek, oktatási intézmények bevonásával létrehozzunk egy részletes és kutatható digitális piaci adatbázist - a Nagy Magyar Internet Timeline-t (Timeline 2.0). Terveink szerint egy projekt csoport működtetné az adatgyűjtést, az eddigi címkéken túl további témákkal is bővíteni tervezzük a projektet úgy, mint oktatás, nethasználat, emberek, díjak, könyvek."- tette hozzá Somogyi Endre az IAB ügyvezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!