mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Felfelé mozdult a magyar online reklámpiac
2012-11-26 09:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A harmadik negyedévben magához tért a hazai online és mobil reklámpiac, ezt mutatja legalábbis az IAB Adex NORI online reklámpiaci index.

A magyar gazdaságot súlytó recesszió és a médiapiac más területeit érintő visszaeséssel szemben 2012 harmadik negyedévében 6,7 százalékkal növekedett a felmérésben résztvevő cégek online és mobil reklámbevétele 2011 azonos időszakához képest.

Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában.

A felméréshez újabb piaci szereplők csatlakoztak, emiatt a PwC újraszámolta a NORI első és második negyedéves értékét is.

A felméréshez adatok szolgáltattak: Adaptive Media, Axel Springer Magyarország, CEMP Sales House, Est Media Group, EVO Media, Expressz Magyarország, Generalmedia, Gmedia, Hírek Média, Híreső, HVG Online, HWSW, Infinety, Inform Media Online, Madhouse, MTM-SBS, Net Média, MTVA Online, Optimusz Direkt Marketing, Origo Média Group, Ringier Online, R-Time, Sanoma Media Budapest, Thinkdigital.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!