mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem túl hatékonyak a magyar netes reklámok
2012-11-29 14:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kelet-közép-európai régió internetes reklámpiacáról adta ki féléves jelentését a Gemius.

Hazánk mellett Bulgária, Csehország, Horvátország, Lettország, Lengyelország, Litvánia, Románia, Szerbia és Szlovákia online hirdetési piacáról közölt pillanatképet a piackutató társaság.

Az anyagból többet között kiderül: régiós összehasonlításban nem állunk túl jól az átkattintási arány terén, sokféle bannerformátumot használunk, a legintenzívebben pedig a telekommunikációs iparág hirdet a hazai internetes felületeken, a CTR tekintetében viszont a leggyengébben teljesítők között van a szektor. A lengyelek szinte mindenben külön utakat járnak a többi országhoz képest. A részleteket itt találja!


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Affinitási index (AFF)

Béta együttható

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!