mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mobilfronton erősít az Adaptive
2014-01-29 10:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Fejlesztette mobilhirdetési portfólióját a sales house 2014-re, több mobiloldallal, a készülékre optimalizált médiafelülettel, applikációkkal és reszponzív megoldásokkal lép a piacra.

A vállalat a portfólió hatékony értékesítésére hozta létre a mobil üzletágat. A cég kínálatában megtalálhatók a 444.hu reszponzív mobilfelületei, rövidesen pedig annak alkalmazásai is. A termékskálát alkotja még az Időkép.hu mobil oldalai és appjai. Ezenfelül számos üzleti, szakmai és életmóddal kapcsolatos kiadvány mobilmegoldásai is fellelhetőek - olvasható az ügynökségi közleményben.

"Mobilportfóliónk kibővített kínálatával és a benne található kiadványokkal komoly pozíciót szándékozunk kivívni a piacon. Az újonnan létrehozott mobilhirdetési divíziónk feladata, hogy ezt a célt megvalósítsa" - mondta Sopov István a sales house ügyvezetője.

A 444.hu reszponzív mobilfelületein, az Időkép.hu mobiloldalain és appjain kívül megtalálhatók többek között a Privátbankár.hu, a Tőzsdefórum.hu és az mfor.hu üzleti kiadványok, a Femcafe.hu és a Bien.hu életmódoldalak, a PCWorld.hu, a Computerworld.hu és a GameStar.hu mobilfelületei, az ApróSéf.hu gasztroapplikáció, valamint további számos kiadvány mobiloldalai és mobilra optimalizált felületei.

Az mfor.hu, a Menedzsment Fórummal kötött hirdetésértékesítési megállapodás még egészen friss, mindössze januártól tartozik a portál a sales house portfóliójába. A website-on előállított tartalmak kimondottan a kvalifikált és magas jövedelmű közönséget szólítják meg, így a cég is egy szélesebb hirdetői réteg elérésében bízik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!