mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megdobta a nyár a Nosalty-t
2014-09-02 17:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A receptoldal a negyedik helyre tornászta fel magát a női elérésű oldalak között.

A NoSalty - akárcsak tavaly decemberben a főzés főszezonában - a nyár folyamán is növelni tudta a népszerűségét. A desktopról és a mobil eszközökről jövő látogatottság körében a receptoldal a negyedik helyre tornászta fel magát. A dobogó első három helyét az NLCafé, a Femina.hu és a Life.hu birtokolja - derül ki a Gemius OPA és a Gemius Ipsos Audience mérési adataiból.

A site 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a piacvezető receptoldal. A cég 2013-ra 160,7 millió forintra növelte bevételét, mintegy 117 millió forinttal haladva meg előző éves forgalmát. A mára havi 1 millió egyedi látogatóval bíró oldalon több mint 44.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában - olvasható a NoSalty közleményében.

Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1320 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt.

Az oldal olvasóinak 67 százaléka nő. Az oldalon a 200 ezer regisztrált felhasználóból, 6600 rendelkezik úgynevezett szakács profillal is, mely jogosulttá teszi a receptek feltöltésére. A feltöltött receptek hitelességét és eredetiségét minden esetben egyesével ellenőrzik a weboldal szakértői. Az oldal hirdetési felületeit a NoSalty 2013 óta házon belül értékesíti, melynek nagyban köszönhető a tavalyi bevétel növekedés. Az online hirdetési kampányokat is bonyolító élelmiszeripari márkák 90 százaléka hirdetett az oldalon a tavalyi év során.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!