mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Márkaépítés használt megaposzterből
2014-09-22 09:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Emirates légitársaság is a zöld gondolkodás jegyében épít márkát. A rendhagyó ötlettel a zürichi repülőtéren rukkolt elő.

Az Emirates légitársaság a rendkívül nagy forgalmat lebonyolító, svájci reptéren mutatkozott be legújabb outdoor megjelenésével, jobban mondva annak újrahasznosított változatával. Egy 208 m2-es - már nem használt - megaposzter ahelyett, hogy a szemetesben landolt volna, a társaság úgy határozott, hogy inkább nemesebb cél szolgálatába állítja azt- olvasható a Designtaxi.com honlapján.

Az ugyancsak svájci telephelyű, Feinschliff céget bízta meg az arab légitársaság, hogy a poszterből készítsenek bevásárlótáskákat. A svájci vállalat kimondottan olyan embereket foglalkoztat, akik hátrányos helyzetűek, vagy már régóta nem találnak állást. A projekt 10 ember munkáját vette igénybe, amelynek az eredménye 300 darab a légitársaság emblémájával ellátott bevásárlótáska.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!