mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele
2015-05-07 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az első negyedéves adatok alapján különösen a nemzetközi érdekeltségek teljesítményével lehetnek elégedettek.

Az Axel Springer digitális terjeszkedése felgyorsult az üzleti évük első három hónapjában. Így nem csoda, hogy a konszolidált bevételek 60, míg a nyereség 70 százaléka volt köszönhető a digitális üzletágaknak. Ezen belül az apróhirdetési szolgáltatás eredményezte a legmagasabb nyereségességi mutatót.

Összességében a cégcsoport bevételei 12,7 százalékkal múlták felül a tavalyi év hasonló időszakának teljesítményét, a nyereség ugyanakkor csak 1,2 százalékkal nőtt, ami így 119,8 millió euró lett. A csoportszintű árbevétel az üzleti év első negyedében 780,6 millió euró volt. Kétszámjegyű százalékos növekedés jellemezte az apróhirdetési üzletágat. Mivel az Axel Springer a világ számos országában aktív, nem mentesül a devizaárfolyam kockázatoktól, ha ezeket a hatásokat is figyelembe vesszük, akkor a negyedév/negyedév alapon az árbevétel növekedés 2,5 százalékos.

Az alkalmazottak száma a vizsgált időszakban 11,5 százalékkal 14.595 főre nőtt. A nemzetközi érdekeltségek teljesítménye kiugró: 24,8 százalékkal nőve 370,3 millió euró lett a nem-német piaci árbevétel.

A csoportszintű hirdetési bevételeken (483,3 millió euró, +19%) belül 80,7 százalékos arányt képviseltek a digitális hirdetések. Ahogy arra a vezetőség számított, a nyomtatott üzletág termékeinek terjesztési bevétele viszont egy év alatt 4,2 százalékkal csökkent, de még így is 174,4 millió euróval zártak.

Németországban a Bild-nek és a Die Welt-nek együttesen több mint 324 ezer online előfizetője van.

Az év hátralévő részében várható bevételek tükrében, az Axel igazgatóság fenntartja a teljes évre vonatkozó várakozásait. Mathias Döpfner vezérigazgató elégedett és kiemelte, a cégcsoport árbevételének fele már Németország határain kívül keletkezik (egészen pontosan 47,4%, a tavalyi 42,9% után).



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!