mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közvetlenül a Facebookra ír a Bild és a Spiegel
2015-05-21 11:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A két német magazin alapanyagot ad a Facebook Instant Cikk szolgáltatásához.

A Bild és a Spiegel egyes cikkei közvetlenül a Facebookon jelennek majd meg - áll a dnv ONLINE-on. Cserébe a lapokat birtokló Axel Springer, illetve annak Media Impact részlege árulhatja a cikkek melletti reklámhelyeket, és a bevételt is megtarthatja.

A cikkek tulajdonjoga azonban továbbra is a Bildnél és a Spiegelnél marad. A közösségi oldalon hamarosan egy kísérlet is beindul. Azt tesztelik, hogyan lehet pénzért árulni sajtótartalmat a Facebookon, illetve hogy miként lehet a közösségi oldalt, mint értékesítési felületet a lehető legjobban kiaknázni.

Az Instant Cikkek már most sok vitát hoztak elő a szakmában. Egyes piaci szereplők szerint a tartalom Facebookra vándorlása szépen lassan az egész szakmát kivégezheti. Az Instant Cikkek ötlete nem újkeletű, az Egyesült Államokban a The New York Times, Nagy-Britanniában pedig a Guardian és a BBC használja őket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!