mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tablet segít kiválasztani a cipőt
2015-07-15 18:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A legújabb technikát felhasználó bolt nyílt ma Budapesten, ahol a vásárlók egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Az újítás ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit.

Dekorációként találhatók ugyan cipők az eladótérben, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik.

"Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit" - mondja Buza Dániel, a Footure cipőüzlet tulajdonosa.
"Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra" - tette hozzá a vezető.

A bolt technikai hátterét a Laurel Kft. fejlesztette. Bessenyei András, a cég Web és App üzletágvezetője elmondta, hogy egyedileg fejlesztették mind a vásárlókat, mind az eladókat kiszolgáló applikációt, amely folyamatos kapcsolatban áll a bolt készletkezelő rendszerével.
Miután a boltnak van saját webáruháza és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, úgynevezett multistore rendszert alakítottak ki, amelyben egy felhasználó egy felületen több online áruház készletét is tudja kezelni - ismertette Bessenyei András.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!