mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Így szerez előfizetőket a Facebookon az NYT
2015-07-23 10:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kiadók sokféle eszközhöz folyamodhatnak, hogy az olvasókat az oldalaikra tereljék. Az egyik legmarkánsabb eszköz a közösségi média manapság.

A New York Times portálján a bevétel fele az előfizetésekből folyik be - írja a DIGIDAY. A portál épp ezért egyre többet költ a közösségi médiás forgalomra és a tartalomajánló algoritmusokra. Mindkettőt arra használják, hogy előfizetővé tegyék az érdeklődőket. A lap Facebook stratégiája sikeresnek tűnik.

A New York Times egy Keywee nevű alkalmazással működik együtt, ami kulcsszavak gyakorisága alapján rendeli a felhasználókhoz a cikkeket, amik érdekelhetik őket. A Keyweet egy startup készíti, és tartja karban. A cég egyik legnagyobb befektetője persze az NYT.

Minél tovább marad egy ember az oldalon, és minél gyakrabban tér vissza, annál valószínűbb, hogy előfizető lesz belőle. Tehát, ha valakit sikerült átcsábítani a Facebookról, az algoritmus olyan cikkeket ajánl neki, ami nagy valószínűséggel felkelti az érdeklődését. Ha az illető bekapja a csalit, akkor az úgynevezett előfizetés-tölcsérbe kerül. A cikkek csak egy adott mennyiségig ingyenesek, és ahogy közeledik az olvasó a fizetőfalhoz, egyre gyakrabban jelenik meg a "subsrcibe" gomb a képernyőjén.

A lap tavaly szeptember óta használja a Keyweet, de azt nem hozták nyilvánosságra, hogy pontosan hány előfizetőt nyertek vele, csak annyit, hogy ez a csatorna messze lefölözi a többit. Minden ráköltött dollár 150 százalékosan térül meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!