mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Európában is bajba kerülhet a tévés piac
2015-09-24 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az amerikai tévépiac nehézségei hamarosan Európát is utolérik - véli Phillipe Dauman, a Viacom vezérigazgatója.

Phillipe Dauman szerint fontos, hogy ne keverjük a dolgokat - derül ki a Broadband TV Newson. Az online eltolódás ellenére az emberek több videót néznek, mint valaha, csak más felületeken, mint eddig.

"A jelen fizetési modelljei kihívásokkal küszködnek az Egyesült Államokban, és így lesz ez itt, Európában is" - mondta az igazgató. "Még ki kell találnunk, hogyan lehetne a lehető legjobban mérni és pénzzé tenni ezeket a csatornákat."

Az új technológiák kiaknázására jó példák a Comedy Central 10 másodperces komédiái a Snapchaten. Az új technológiát emellett a terjeszkedésre is használni lehet. "Nincs műsorszórási jogunk pl. Kanadában, de az online igény-szeirnti-video (VOD) szolgáltatásunk elérhető az országban" - mondta Dauman.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!