mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult a Project Agora prémium piactér
2015-10-07 17:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Internet Hungary-n Szabó Ákos, a Tailwind hazai country managere a résztvevőkkel együtt bejelentette a Project Agora prémium közönség vezérelt piactér elindulását.

A piactérben az induláskor hat vezető magyar médiacég vesz részt: az RTL Magyarország, az Adaptive Media, az Ads Interactive, a Habostorta Media, a Nosalty és a Russmedia.

"A Project Agora piactér induláskor 80 prémium weboldalból áll, melyek együttesen több mint 3 millió internetezőt érnek el. A piactéren nem weboldalakra, hanem böngészési előzmények alapján felállított közönségekre lehet célozni. A megjelenésekre valós időben licitálnak a vásárlók, garantált láthatósági mérték (viewability) mellett" - nyilatkozta Szabó Ákos, a piacteret működtető Tailwind hazai vezetője.

"A Project Agorához való csatlakozásunkkal szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a programmatic modellek közül az RTB típusú vásárlások Magyarországon is elinduljanak azon a növekedési pályán, mely a nemzetközi piacokon már tapasztalható, és ezáltal bővítsük a kereskedelmi kínálatunkat" - mondta Demeter Zsófia, az RTL Magyarország online felületeit értékesítő R-Time innovációs és online értékesítési igazgatója

"Számunkra nagyon fontos érv volt, hogy a Project Agora már több országban bizonyított, és így napi kapcsolatban van a legígéretesebb régiós vásárlókkal. A stratégiájukban pedig elsődleges, hogy úgy alakítsanak ki egy új bevételi forrást, hogy nem sértik a hagyományos display értékesítést"- tette hozzá Sopov István, az Adaptive Media sales house vezetője.

"A hazai piac most ért el abba a stádiumba, hogy hasonló programmatic piacterek elinduljanak. Mivel a Project Agora tökéletesen illeszkedik az Ads Interactive szerteágazó szolgáltatási és support csomagjába, egyértelmű volt, hogy az első pillanattól kezdve elérhetővé tegyük partnereink számára. A keresleti oldalon szereplő ügynökségek számára pedig egy új, hatékony, prémium hirdetési környezet jön létre, mely segíti kampánycéljaik elérését az Ads Interactive felületein is" - mondta Németh Iván, az Ads Interactive sales house vezetője.

"Cégünk évek óta aktív költő a nemzetközi RTB piacon, és örültünk a megkeresésnek, hogy médiaként, Magyarországon ilyen rendszeren keresztül szolgálhatjuk ki a hirdetőinket.
Mindig szeretünk benne lenni abban, ami új és friss, bízunk benne, hogy most is sikerül partnereink megelégedésére fejlesztenünk" - nyilatkozta Weiler Péter, a Habostorta Media tulajdonosa.

"Szívesen kapcsolódunk minden olyan automatizált rendszerhez, ami segít még hatékonyabbá tenni a monetizációt, ezért csatlakoztunk örömmel a Project Agorához is, és nagyon bízunk a hosszútávú sikeres együttműködés lehetőségében"- jelentette ki Zalai Ágnes,a Nosalty vezetője.

"A nyugati trendeket látva, minden alkalmasnak tűnő lehetőséget megragadunk az innovációra, így örömmel fogadtunk a Project Agora megkeresését. Izgatottan várjuk a közeljövőt, és reméljük hosszú távú együttműködés kezdődött most el" - vélekedett Balla Zoltán, a Russmedia értékesítési vezetője.

"A Project Agora nem egy statikus dolog, így még az idén tervezzük további partnerek csatlakoztatását. A legfontosabb szempont a kiválasztáskor, hogy ki mennyiben tudja a közös célelérésében segíteni a már meglévő összefogást" - fűzte hozzá Szabó Ákos.

Az AppNexus technológiájára épülő, TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora piactér Görögországban és Romániában már 2014 óta működik, a magyar indulással egy időben kezdi meg működését az Egyesült Arab Emírségekben.
A TailWind az AppNexusProgrammatic platform partnere több mint 30 országban, a CEE és MENA régiókban.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!