mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Partnerségben a TV2 és az Atmedia
2015-11-05 12:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A TV2 Csoport 4 csatornájának hirdetései közös portfólióba kerülnek az Atmedia által értékesített csatornákéval.

A TV2 Csoport hirdetésértékesítésére vonatkozó stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Broadcasting Co. Kft. és az Atmedia Kft., amely a TV2 Csoporttal kötött adásvételi tranzakció lezárásával lép hatályba.

A megállapodás szerint, előreláthatólag már 2016. január 1-től a TV2 csoport csatornái és az Atmedia portfoliója együttesen kerülnek értékesítésre. A megállapodás magában foglalja a szpot, a szponzoráció, az online és a BTL értékesítést is. Így a TV2, a Super TV2, a Fem3 és a Pro4 az Atmedia portfólióval közös ajánlatban érhető el.

Az Atmedia többek közt olyan adók reklámidő értékesítési képviseletét is ellátja, mint az AMC, a Nat Geo, a Viasat 3 és 6, vagy a Sport 1-2.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!