mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kampány a Nike-tól: mi lenne, ha... REG
2004-03-11 09:30 [CB News]

A Nike új kampányában Agassi baseballozik, az ötszörös Tour de France győztes Lance Armstrong pedig bokszol. Az alapkérdés: mi lenne, ha?

Nike "Mi lenne, ha?" (What if) - ez a témája a Nike új televíziós kampányának, amelyet a Wieden & Kennedy Portland jegyez.

A reklámban a sokszoros tenisz grand slam győztes Agassi baseball bajnokként, Lance Armstrong bokszolóként, Serena Williams teniszezőnő strandröplabda sztárként, Marion Jones olimpiai bajnok futónő pedig tornászként jelenik meg.

A "Zoom Vapor Trainer" nevet viselő új cipőmodell piacra vezetéséhez készült kampány olyan sztársportolókat vonultat fel, akik - bármi is legyen a sportág, amelyben sikert arattak - a reklám üzenete szerint akár egészen más tevékenységet is űzhetnének magas fokon.

A reklámból 90, 60 és 15 másodperces változatot is készítettek. A másfél perces verzió a Nike weboldalán tekinthető meg.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!