mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét a Momentummal dolgozik a Coty REG
2004-05-03 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Pierre Cardin új férfi illatának, a Revelation-nek PR kommunikációját irányítja az ügynökség.

Isabella Rossellini My Manifesto illatának novemberi bevezetését követően a Coty Hungary Pierre Cardin Revelation márkájának PR munkáival bízta meg a Momentum Hungary-t. A PR ügynökség egy átfogó éves stratégia kidolgozásával nyerte el a feladatot.

A projekt nyitányaként a szakembercsapat Párizsban kereste fel a híres divatdiktátort, aki ebből az alkalomból a közép-kelet-európai művészek közül elsőként Kamarás Ivánt hívta meg vendégül. A magyar színészt egy tv stáb is elkísérte.



A termékbevezetés második lépéseként sajtótájékoztatón mutatták be a Revelation-t a média munkatársainak. A meghívón Kamarás Iván fotója szerepelt, azonban a Párizsban készült képen a művész nem volt teljesen felismerhető, hogy az újságírók tippelhessenek, ki az a hazai sztár, aki a híres divatdiktátornál járt. A rejtélyre az eseményen derült fény, ahol Kamarás Iván mesélt a Pierre Cardin-nél tett látogatásáról. A beszámolót werkfilmmel és fotókkal gazdagított prezentáció illusztrálta.

A termék ATL kampánya 1/1 oldalas sajtóhirdetésekből áll, amelyek májustól férfimagazinokban láthatóak.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!