mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A nyár elején sem csökkent a rádiózási kedv
2016-08-01 17:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarországon a rádióhallgatók száma változatlanul magas - derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2016. március-júniusi időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.


Naponta országosan 5,7 millióan, míg a fővárosban több mint 1 millióan rádióznak a 15 éves és idősebb magyar felnőtt lakosságban. Az országos érték már megérzi a szokásosnak mondható nyár eleji visszaesés közeledtét, de a fővárosi nem változott érdemben az előző hullámhoz képest.

A Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében 2016. március-június között naponta átlagosan csaknem 2,7 millióan hallgatták. A Music FM közönsége 900 ezres, a Sláger FM hallgatósága a félmilliót közelíti. Százezer feletti táborral még az Info Rádió (113 ezer) rendelkezik. Egy átlagos napon a Lánchíd Rádiót 86, a Jazzy-t 77, a Klasszik Rádiót 57 ezren hallgatták.

A fővárosban a Class FM-et 446 ezren, a Sláger FM-et 290 ezren, a Music FM-et 254 ezren hallgatták naponta. Az Info Rádió napi hallgatótábora 84 ezres, a Jazzy-é 53 ezres, a Klasszik Rádióé és a Lánchídé 50 ezer alatti. Budapesten a rádióhallgatók száma több mint 1 millió fő.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Komissiózó
[2017-04-21]
Targoncavezető
[2017-04-21]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!