mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Maradt a rádiós közönségmérés a piacon
2016-08-04 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A TNS Hoffmann-Mediameter szerződése ugyan lejárt tavasszal, de folytatják a rádiós közönségmérést. A közszolgálati rádiók hallgatottságát is mérik, de nem hozzák nyilvánosságra.

A TNS Hoffmann - Mediameter konzorcium a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAME) által 2013-ban kiírt tender győzteseként, az NMHH által auditált módszertannal, nemzetközi és hazai tapasztalatokra támaszkodva méri a rádiók hallgatottságát.

2016. március 31-én lejárt a RAME és a TNS Hoffmann - Mediameter konzorcium által kötött szerződés. Ekkor a TNS Hoffmann - Mediameter konzorcium úgy határozott, hogy április 1-től változatlan szakmai tartalommal folytatja az országos és budapesti közönségmérést. A bevált módszertannal készülő kutatást a három évvel korábban, a rádiós tenderen győztes pályázatban szereplő áron kínálja a rádiós piac szereplői számára.

Ajánlatával a konzorcium mind az MTVA-t, mind az NMHH-t többször megkereste, de érdemi tárgyalásokra nem került sor, bár az állami szervek az elutasítást semmilyen módon (sem szakmai, sem gazdasági, sem módszertani érvekkel) nem indokolták. Jelenleg a mérés előfizetői a legjelentősebb országos, regionális és budapesti kereskedelmi rádiók, valamint hazai és nemzetközi médiaügynökségek.

Az MTVA (és az NMHH) jelenleg nem előfizetője a kutatásnak, bár a korábbiakban mindkét állami szervezet elfogadta és használta a konzorcium által végzett kutatás adatait. "Így a mérésben minden rádió továbbra is szerepel, a közszolgálati rádiók pontos adatait nem hozzuk nyilvánosságra. Az utóbbi időben a sajtóban megjelent értesülések kapcsán azonban megerősíthetjük, hogy a Petőfi Rádió hallgatottsága a struktúraváltás óta (a 2016 márciusi időszakhoz képest) a kutatási adatok alapján jelentősen csökkent" - áll a konzorcium közleményében.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!