mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elvette a Discovery-t az Atmedia az R-timetól
2016-11-11 15:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Discovery Networks CEEMEA januárjától megkezdi együttműködését az Atmédia kereskedőházzal.

A Discovery, melynek magyarországi portfóliójába olyan márkák tartoznak mint a Discovery Channel, a TLC, az ID Xtra és az Eurosport, az Atmédiát kérte fel csatornái reklámidejének értékesítésére. Az Atmédia a feladatot az R-time sales house-tól veszi át, amely 2005 óta volt a Discovery Networks partnere a hazai reklámpiacon.

Victoria Davies, Country Manager elmondta: "az Atmédiával kötött együttműködés új fejezetet nyit az életünkben, melyben továbbra is arra törekszünk, hogy még szorosabbra fűzzük kapcsolatunkat a magyar nézőkkel és a helyi partnereinkkel. Szeretnék egyben köszönetet mondani az R-time-nak az elmúlt 10 év eredményes szakmai együttműködéséért, mellyel segítették üzleti tevékenységünk növekedését Magyarországon."

A Discovery Magyarországon 9 csatornával van jelen, amelyek közül három: a Discovery Channel, a TLC és az ID Xtra csatornákon történik helyi reklámértékesítés.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!