mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Black Friday az Extreme Digital-nál
2016-11-18 16:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén.

November 18-án startolt el az Extreme Digital idei, éjfélig tartó Black Friday-e, ahol akár 50-70 százalékos kedvezménnyel lehet megvásárolni mintegy ezeregyszáz terméket. Az akciós napon összesen közel másfél milliárd forint kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók.

Már az első órában elfogyott több mint, 10 ezer darab termék, egyidejűleg pedig mintegy 20-30 ezren böngészik a kínálatot. A látogatásokból megvalósuló vásárlások (vagyis a konverzió) a Black Friday-en négyszerese a szokásosnak: míg egy átlagos napon még csúcsidőben is csak a látogatók 2%-a vásárol, a fekete péntek reggelén ez az arány 8% volt.

Ágyban fekve keresték a jó árakat

Többségben voltak az első órában az oldal látogatói közül azok, akik mobil eszközről (telefonról vagy táblagépről) keresték fel az Extreme Digital webáruházát (54%), mint azok, akik számítógépről böngésztek (46%). A mobil eszközök fölénye azt mutatja, hogy a hajnali órán a legtöbb érdeklődő ágyban fekve kutatott a jó árú akciók után.

Az évek óta slágerterméknek számító okostelefonok a Black Friday-en is a legnépszerűbb termékkategóriának számítanak, de jól fogynak az akciós háztartási gépek, játékok, valamint a barkács és kerti szerszámok is.

Ideiglenes áruház indult a fekete péntekre

Az Extreme Digital honlapján ezen a napon egy ideiglenes, 60 millió felhasználó egyidejű kiszolgálására tervezett, felhőalapú áruház fogadja az érdeklődőket annak érdekében, hogy a szokásosnál nagyságrendekkel nagyobb látogatószám által megnövekedett terhelés ne okozzon gondot.

A kifejezetten az akciós napra felhúzott ideiglenes áruházban kizárólag a fekete pénteki akciós termékeket lehet megrendelni, a rendeléshez pedig meg kell adni a név, e-mail cím mellett a szállítási címet akkor is, ha valaki korábban már regisztrált az Extreme Digital webáruházába. Ezzel párhuzamosan a teljes kínálatot tartalmazó áruházi felület is elérhető, ahol a nem akciós termékeket a szokásos módon meg lehet rendelni az éjfélkor záruló fekete péntek alatt is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!