mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új sales house januártól
2016-12-28 09:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új sales house-t hozott létre a HGY Invest Kft. és Atmedia Kft.

A piaci működését az újév első napjaiban indító cég a tervek szerint a hazai piac legnagyobb rádiós sales house-aként együttesen fogja értékesíteni a KOD Média Kft. portfóliójába tartozó közel 60 regionális rádióadó valamint az MSC Kft. portfóliójába tartozó az MTVA által üzemeltetett Petőfi, Kossuth, Bartók és Dankó Rádió reklámidejét - az országban egyedüliként, a hirdetők számára összehangolt és egységes országos kampányok levezénylését biztosítva. A Radio Sales House (RSH) kezdeti céljának a jövő évre több mint 3 milliárd forintos árbevétel és közel 3 millió hallgató elérését tűzte ki.

A HGY Invest Kft (51%) és a 2010 óta Magyarországon is működő Atmedia kft (49%) által közösen tulajdonolt vállalkozás célja, hogy a hazai hirdetők továbbra is egycsatornás ügyintézéssel valamint a lehető legegyszerűbb foglalási rendszeren keresztül férjenek hozzá a legteljesebb hazai országos rádiós lefedettséghez. Az új cég vezetését Hanák Tamás a KOD Média és az MSC Média eddigi ügyvezetője, a kereskedelmi vezetői feladatokat pedig Galavics András az MSC Média Sales House jelenlegi kereskedelmi igazgatója látja majd el.

Nem kétséges, hogy ez a bejelentés alapjaiban fogja meghatározni az egész piac működését 2017-ben. Ezeknek a változásoknak elsősorban azok a hazai hirdetők lesznek a nyertesei, akik továbbra is egy kézből, kényelmesen és a legnagyobb piaci lefedettséggel akarják elérni a számukra fontos rádióhallgatókat - nyilatkozta Hanák Tamás. A rádiós piac pedig nem csak tovább erősödik, de lassan újra a fénykorát éli. A rendelkezésünkre álló kutatási adatok szerint a legnagyobb fogyasztói elérést még mindig a rádiókkal lehet elérni, többet mint az internettel vagy az újságokkal. Ráadásul a számok önmagukért beszélnek: a folyamatosan növekvő rádiós hallgatottságnak köszönhetően egy hét alatt a felnőtt lakosság közel 95%-a -7,7 millió ember - érhető már el ezzel a médiummal, arról nem is beszélve, hogy közülük majdnem minden második innen értesül elsőként a világ dolgait érintő változásokról - tette hozzá a média szakember.

A piaci átalakulások és a Class FM megszűnése miatt az újonnan megalakult sales house a jelenlegi portfóliójának hallgatottságát a mostani 2,8 millióról 3 millió fölé várja. A KOD Media és MSC Media 2016-os működése során 2,7 Mrd forint bevételt ért el, ami az új sales house esetében a tervek szerint a piaci folyamatokat figyelembe véve növekedni fog és a 2017-es évben közel 3 Mrd forint lesz. Az új vállalkozás managementje számos rádióval folytat együttműködési tárgyalásokat, amelynek eredményeképpen hamarosan tovább bővülhet az RSH portfóliója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!