mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új vezető a HOPPex élén
2017-04-20 13:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t.

A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

A 2015-ben a CEMP, a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group részvételével indított kiadói platform jelenleg tizenegy magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén. A HOPPex mára a magyar internetezők több mint 90%-át elérő a globális szereplőkkel szemben is valós alternatívát nyújtó, a hazai programmatic piac meghatározó szolgáltatója lett.

"A HOPPex eddigi életútja igazi sikertörténet, maga a HOPPex léte is bizonyíték arra, hogy a kiadók kiemelt fontosságú területként kezelik a programmatic-ot. Attilának fontos szerepe volt abban, hogy a hirdetők felismerjék és kihasználják a nagy elérésű, prémium hazai kiadványokon megjelenést biztosító programmatic előnyeit és hatékonyságát. Sok sikert kívánok neki a jövőben!"- mondta el Tókos Lóránt - a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.

Utódja, Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

"Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77%-os éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel." - nyilatkozta Kassai Péter - a HOPPex új ügyvezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!