mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reklámmentes lett az M2 gyermekcsatorna
2017-06-06 17:54 [MTI + Mediainfo.hu]

Múlt héttől reklámmentesen sugározza műsorát a közmédia gyermekcsatornája, az M2 - mondta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója.

Vaszily Miklós közölte: ezzel is meg kívánják óvni a gyermekeket az esetleges káros hatásoktól, a szülőket a kényszerű vásárlásoktól. Biztosítják, hogy a szülők teljes lelki nyugalommal hagyhassák a gyerekeiket a képernyő előtt.

Hangsúlyozta, hogy az M2 a gyermekműsorokat sugárzó adók között piacvezetőnek számít a 12 évesnél fiatalabb korosztály körében. Ez is bizonyítja, hogy helyes volt a közmédiának a tematikus csatornák létrehozására irányuló stratégiája, amelyek között az első volt az M2 - tette hozzá.

A reklámmentessé tételről azt mondta: a gyermekek szeretik, kedvelik a csatornát. Ezért felvetődött: mennyire etikus üzletileg kihasználni ezt, illetve milyen mértékben kell tekintettel lenni a közmédia által megfogalmazott értékekre, egy nevelő és erőszakmentes műsorfolyam kialakítására.

Ebben a helyzetben úgy döntöttek, hogy semmilyen kompromisszumot nem kötnek az üzleti kihasználás javára - fűzte hozzá a vezérigazgató.

Arról is szólt, hogy a jövőben saját gyártású műsorokkal színesítik a programot, Hetedhét kaland címmel indul egy műsor.

Ugyanakkor arra is ügyelnek, hogy minél több európai és persze magyar és főleg edukatív tartalom jelenjen meg a képernyőn. A gyermekek ugyanis kifejezetten szeretik és igénylik a játékos tanulást - mondta Vaszily Miklós.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!