mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Médiaszolgáltatók pályázatairól döntött a médiatanács
2017-07-19 10:59 [MTI + Mediainfo.hu]

Egy budapesti, valamint egy telkibányai és tokaji rádiós médiaszolgáltatási lehetőség pályázati felhívását véglegesítette a médiatanács.

Egy helyi televízióban többször szabálytalanul közzétett politikai reklám miatt pedig bírságot szabott ki a médiatanács - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel.

A Budapest 101,6 MHz, a Telkibánya 100,6 MHz és a Tokaj 101,8 MHz helyi rádiós frekvenciák pályázati felhívása, amelyet a testület véglegesített, a médiatanács honlapján csütörtöktől, illetve péntektől elérhető. A pályázati ajánlatokat szeptember 21-én, 11-én és 14-én lehet benyújtani a hatósághoz.

A Pécs 101,7 MHz körzeti rádiós frekvencia eljárásában a Pécs Rádió Kft. és a Regionális Rádió Kft. pályázati nyilvántartásba vételét alaki érvénytelenség miatt megtagadta a grémium, míg a P1 Rádió Kft.-t hiánypótlásra hívta fel. A Kaposvár 99,9 MHz helyi frekvenciára jelentkező TIT-Rádió Kft., illetve a Regionális Rádió Kft. pályázati nyilvántartásba vételét alaki érvénytelenség miatt ugyancsak megtagadta a médiatanács, míg a Mambó Rádió Kft.-t hiánypótlásra hívta fel. A Veszprém 90,6 MHz helyi rádiós pályázati eljárásban az LB Rádió Kft.-t nyilvántartásba vette a testület, míg a Regionális Rádió Kft. pályázati nyilvántartásba vételét alaki érvénytelenség miatt megtagadta.

Az NMHH közleményében kitért arra is, hogy az Újpesti Közösségi Televízió médiaszolgáltatóját 40 ezer forintos bírsággal sújtotta a testület, mert a televízió egyik szúrópróbaszerűen vizsgált áprilisi adáshetében a képújságjuk 192 alkalommal szabálytalanul jelenített meg politikai reklámot két párt népszerűsítésére is.

"Politikai reklámot ugyanis választási kampányidőszakon kívül csak elrendelt népszavazással összefüggésben lehetett volna közölni" - emelte ki az NMHH, hozzátéve: "a médiatanács ezúttal is a fokozatosság és az arányosság elve alapján állapította meg a jogkövetkezmény mértékét".


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!