mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult az idei Sándor Imre PR-Díj pályázati időszaka
2017-09-05 11:18 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.

A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. Az MPRSZ eredetileg pr-ügynökségek számára kiírt versenyében az elmúlt 5 év alatt mintegy 85 projekttel pályáztak. A díj egyre növekvő sikerét mutatja, hogy míg az első évben 5 ügynökség 11 pályázattal indult a megmérettetésért, addig a tavalyi évben már 15 pályázó 24 projekttel szeretett volna bekerülni a Sándor Imre PR-Díj nyerteseinek sorába. A Sándor Imre PR-Díjat eddig egyébként összesen 33 ügynökségi-, vagy vállalati pr-megoldás érdemelte ki.

Az idei Sándor Imre pályázatra 2017. szeptember 15-ig lehet nevezni.

A díjakat novemberben, az MPRSZ PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!