mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A UPC megújult márka kommunikációja
2017-09-07 15:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új arculata és szlogenje van szeptembertől a UPC-nek. Az "Élmény minden pillanat" kifejezi a UPC elkötelezettségét az iránt, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban.

A márkafrissítés első lépéseként bemutatott HAPPY HOME ajánlatok a legújabb technológiai megoldások segítségével biztosítják a kiváló lefedettséget az egész lakásban.

"A mostani változások csupán az első lépések az általunk kitűzött cél felé vezető úton. Olyan eszközök, amelyek segítségünkre vannak abban, hogy tovább fejlődjünk, és ügyfeleink különböző igényeire a lehető legjobb megoldásokat nyújtsuk minden kapcsolódási ponton, az üzletektől kezdve a weboldalon és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, egészen az otthonukba kiérkező szerelőkig. Ebben a szellemiségben alkottuk meg legújabb HAPPY HOME ajánlatainkat is, amelyekkel szupergyors internetélményt és kiváló WiFi lefedettséget biztosítunk a lakás minden szegletében." - mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!