mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
3 konkurensét vette meg idén nyáron a Szallas.hu
2017-09-12 10:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tavalyi évben 8,1 milliárd összforgalmat elérő, kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt be a Szallas.hu Csoport.

A 2017. augusztus 31-ével záródó akvizíciók keretében a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és sporoljvelem.hu oldalakat vette meg a cég.

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatása alapján a hazai kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban kb. 8,1 milliárd forintot tett ki. A Szallas.hu Csoporthoz tartozó Szallasguru.hu egyike a meghatározó piaci szereplőknek, részesedése mintegy 20 százalék volt tavaly. "Határozott célunk, hogy a hazai online szállásközvetítői szegmens mellett az akciós utazások piacán is első helyet szerezzünk. S habár a Szallasguru.hu forgalma évről évre dinamikusan növekszik, úgy ítéltük meg, hogy a folyamatot akvizíciók révén gyorsítjuk fel, melyet kizárólag saját tőkéből finanszírozunk" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Kft. ügyvezető igazgatója.

A 2017. augusztus 31-ével lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét akvirálta, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu Csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el. "A nemaradjle.hu és a csakutazas.hu esetében azért döntöttünk a brand továbbvitele mellett, mert már jól bevezetett, erős márkákról van szó, jelentős ügyféltáborral és aktív közösségi jelenléttel. A mostani felvásárlások eredményeként egyébként felhasználói adatbázisunk átlépte a 2 millió főt, így az online turizmus területén egyedülálló eléréssel rendelkezünk" - tette hozzá Szigetvári József.

"Ezen a piacon már nagyon nehéz bővülni, ezért úgy láttuk, hogy eljött a konszolidáció ideje. Örülünk, hogy a márkákat egy olyan dinamikusan növekvő csoport viszi tovább és teszi még ismertebbé, mint a Szallas.hu" - mondta Rinner Gyula a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu korábbi társtulajdonosa.

Már külföldön is nézelődnek

A Szallas.hu sikeres nemzetközi terjeszkedésének eredményeként - a cég immár 5 országban rendelkezik saját képviselettel - a jövőben egyre több magyar utazó számára biztosít majd akciós külföldi szálláshelyeket hazai diszkontáras közvetítői oldalain. "Mindezek mellett továbbra is nyitottak vagyunk arra, hogy akár Magyarországon, akár külföldön a klasszikus piacszerzés eszközein túl akvizíciók révén növekedjünk, ezért a jövőben további Szallas.hu felvásárlások várhatók, melyeket ugyancsak saját tőkéből kívánunk finanszírozni" - mondta Szigetvári József.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!