mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Intenzív növekedésben a CEWE
2017-10-12 14:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mind az európai CEWE csoport, mind annak hazai leányvállalata pozitív, a korábbi év eredményeit és a célszámokat meghaladó mérleggel zárta az előző üzleti évet.

Az 50 éves múltra visszatekintő, a fotós termékek terén vezető vállalathoz tavaly már a feldolgozandó fényképek 97,5 százaléka digitálisan érkezett be.

A fotókidolgozás és fotókönyvkészítés terén Európa 24 országában, köztük Magyarországon is piacvezető CEWE csoport összesen 593,1 millió euró forgalmat bonyolított le az elmúlt üzleti évben, adózás előtti eredménye pedig elérte a 46,2 millió eurót, mellyel a vállalat túlteljesítette a célszámokat - derül ki a cég éves jelentéséből.

A számok mögött mintegy 6,2 millió CEWE Fotókönyv és több mint 2,23 milliárd előhívott fotó értékesítése áll. A feldolgozott fotók 97,5 százaléka ma már digitálisan érkezik be a céghez, több mint 64 százalékuk a kiskereskedelmi partnereken keresztül.

A mindebből befolyó összesen 452 millió euró árbevétel mintegy 8,9 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt, a negyedik negyedév forgalma pedig 8,4 százalékkal nőtt 190 millió euróra 2016-ban.

A fotókidolgozás, fotókönyv-, valamint fotós ajándéktárgyak és dekorációk készítése mellett digitális nyomdai üzletággal is rendelkező CEWE Magyarország Kft. ugyancsak pozitív mérleggel zárta az előző üzleti évet, az árbevétel 18 százalékos növekedés után meghaladta a 2 milliárd forintot.

A hazai vállalat a CEWE Fotókönyvvel idén hatodszor nyerte el a Superbrands minősítést, a CEWE márkaismertsége a Nielsen felmérése* szerint 70 százalékos a magyar lakosság körében.

A csoport, és így a magyarországi leányvállalat idén is szem előtt tartja a környezetvédelem és a társadalmi felelőségvállalás fontosságát. Az elmúlt évtől már minden egyes CEWE termék klímasemleges, vagyis a cég egy 200 ezer hektáron elterülő, védett terület megóvásához járul hozzá Afrikában, mellyel kompenzálja a széndioxid kibocsátását. Emellett a társaság az elmúlt évek gyakorlatát követve nemzetközi szinten támogatja az SOS Gyermekfalvakat, a 2017-es 170 ezer eurós teljes hozzájárulásból 10 ezer eurót, vagyis mintegy 3 millió forintot fordítottak a magyarországi SOS Gyermekekfalvak lakóinak nyári táboroztatására



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!