mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több új vezető a Discoverynél
2017-12-06 09:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Discovery Communications új vezetőkkel hangolja össze európai, közel-keleti és afrikai regiójának tevékenységét.

A Discovery Communications átalakítja európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának struktúráját annak érdekében, hogy megerősítse minden képernyőn és szolgáltatásban betöltött vezető szerepét a tényszerű szórakoztatás területén, és olyan környezetet alakítson ki, amely támogatja fő tevékenységét, ugyanakkor új növekedési lehetőségek kihasználásához is hozzájárul. Ennek érdekében Kasia Kielit azonnali hatállyal az európai, közel-keleti és afrikai régió új elnök-vezérigazgatójává nevezték ki.

A Discovery az elmúlt években jelentős beruházásokkal erősítette a régiót: megvásárolta az Eurosportot és több prémium sportjogot - többek közt az olimpiai játékok 2018-2024 közötti közvetítési jogát -, és a fogyasztókat közvetlenül elérő olyan digitális szolgáltatásokat fejlesztett, mint az Olaszországban, Norvégiában, Svédországban és Dániában népszerű szórakoztató és sportprogramokat kínáló Dplay. A Discovery együttműködési megállapodást kötött a ProSiebenSat1 csatornával - mely révén a két médiavállalat legjobb tartalmait kínáló streaming szolgáltatást indítottak Németországban -, és jelentősen erősítette európai sport streaming szolgáltatását, az Eurosport Playert is.

KASIA KIELI VEZETI AZ EURÓPAI, KÖZEL-KELETI ÉS AFRIKAI RÉGIÓT

Új pozíciójában Kieli a Discovery legnagyobb bevételt jelentő régiójában tovább erősíti a médiavállalat fogyasztói és termékfókuszú működési modelljét. A korábban különálló régiókat (Egyesült Királyság, északi régió, Dél-Európa, illetve Közép-és Kelet-Európa, Közel-Kelet és Afrika - CEEMEA) egyetlen üzleti egységbe tömörítő szervezeti struktúra és vezetés így a fő tevékenységet támogató, új növekedési lehetőségeket is kihasználó működésre tud koncentrálni.

A 17 éve a Discoverynél dolgozó Kieli korábban a 112 országból álló közép-és kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiót irányította. Itt a hagyományos csatorna-disztribúciós szolgáltatást sikerrel alakította át prosperáló, helyi szinten is releváns szervezetté, amely pay-TV-, ingyenes és digitális termékeket kínál két kontinensen.

Jean-Briac Perrette, elnök-vezérigazgató, Discovery Networks International:
"Kasia víziója és elkötelezettsége a világ talán legösszetettebb és legváltozatosabb régiójának vezetésében szerzett páratlan gyakorlatával társul. Az EMEA a Discovery legnagyobb bevételt jelentő régiója, amelyet jelentős beruházásokkal erősítettünk a múltban, és ambícióink egyik fő fókusza a jövőben is. Nincs kétségem, hogy Kasia erős és hatékony vezetésével az összevont EMEA régió eddig nem látott magasságokig növekszik."

Kasia Kieli, a Discovery EURÓPAI, európai, közel-keleti és afrikai regiójának elnök-vezérigazgatója:
"Azért csatlakoztam a Discoveryhez 2000-ben, mert szerettem a márkát, vallottam az értékeit és láttam a lehetőségeit. Ma is osztozom az izgalomban nézőink millióival, akik naponta minket választanak, hogy szórakozzanak és inspirálódjanak. 17 év elteltével erősebben hiszek a Discoveryben, mint valaha. Lenyűgöző, hogy rajongóinknak minden eddiginél több módon - partnerségeken, platformokon és eszközökön - tudjuk az általuk szeretett tartalmakat kínálni."

A DISCOVERY FOGYASZTÓ KÖZPONTÚ ÚJ GENERÁCIÓS MÉDIAVÁLLALATOT ÉPÍT

Az új struktúra részeként Kieli új vezetői csapatot nevezett ki az EMEA régióba. Marinella Soldi és James Gibbons felelősségi köre kibővül - mindketten Kielinek jelentenek.

Kibővült szerepkörében Marinella Soldi lesz az EMEA régió stratégiai vezetője és a dél-európai régió ügyvezetője (Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Southern Europe). Soldi folytatja eddig is sikeres tevékenységét: ingyenes, pay-TV és digitális szolgáltatások működtetését a Discovery helyi vezetőivel Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban és Portugáliában. Emellett Soldi kialakítja és irányítja az újonnan létrehozott fogyasztói insight és termékfejlesztési funkciót, valamint az EMEA és Discovery Networks International tartalomszervezését. A kibővített szerepben Soldi innovativitása, stratégiai gondolkodása, kreatív vezetői képessége és üzleti érzéke a teljes szervezetben érvényesülhet.

Soldi hozzájárult ahhoz, hogy a Discovery Olaszországban kizárólag pay-TV szolgáltatóból multiplatform szereplővé váljon. A Discovery jelenleg 7%-os piaci részesedéssel rendelkezik Olaszországban, a harmadik legnagyobb műsorszolgáltató, és a Dplay terméken keresztül jelentős digitális streaming szolgáltatást épít ki.

EGYESÜLT KIRÁLYSÁG/ÍRORSZÁG, AUSZTRÁLIA ÉS ÚJ-ZÉLAND: ÚJ VEZETŐ

James Gibbons Egyesült Királyság/Írország, Ausztrália és Új-Zéland piacainak új ügyvezetője és a kereskedelemfejlesztés vezetője az EMEA régióban (General Manager UK/Ireland, Australia & New Zealand and Head of Commercial Development EMEA). Új szerepkörében Gibbons a Discovery legnagyobb központját, az egyesült királyságbeli operációt irányítja, amely 14 márkájával naponta 26 millió nézőt ér el. A mostani csapat sikereire támaszkodva a kulcspiac új növekedési lehetőségeinek felkutatásán fog dolgozni. Új feladata lesz Ausztrália és Új-Zéland piacainak irányítása, építve a hasonló kulturális, demográfiai nyelvi és műsorstruktúra-beli hasonlóságokra. Gibbons felelőssége lesz emellett a teljes EMEA régióban a meglévő és új kereskedelmi kapcsolatok fejlesztése, illetve az üzletfejlesztési lehetőségek felkutatása.

Gibbons több mint 18 éve dolgozik a Discoverynél, különböző vezetői pozíciókban és piacokon világszerte. Legutóbb a CEEMEA régió termék- és üzletfejlesztési tevékenységét irányította. Élen járt a Discovery jelenlétének erőteljes növekedését eredményező partnerségek kialakításában Törökországban, Afrikában, a Közel-Keleten és Németországban. A Discovery Japan elnökeként az ottani piaci növekedést és konszolidációt vezette.

Gibbons a pozícióban Susanna Dinnage-et követi, akit egy újonnan létrehozott pozícióba, az az Animal Planet globális elnökének neveztek ki.

Victoria Davies jelenleg a közép- és kelet-európai régióért felelős vezetője. A jövőben - a pozíció megtartása mellett - felelőssége kibővül egy még nagyobb és erősebb piaccsoport irányításával: Közép- és Kelet-Európa mellett Törökország, Északkelet-Európa és a mediterrán térség vezetője is lesz.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!