mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új vlogsorozatot indított a WMN
2018-07-05 10:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magazin folytatja sikeres együttműködését a Neckermann Magyarországgal.

Húsz évvel később címmel vadonatúj, ötrészes vlogot forgatott D. Tóth Kriszta, amely a WMN magazin és a Neckermann Magyarország tavaly indult sikeres együttműködésének folytatásaként valósult meg.

Az online magazin és az utazási iroda tavalyi sikereinek köszönhetően, a WMN.hu-n megjelent két videó, és egy öt cikkből álló sorozat, amely elérte a 80 ezer fős olvasottságot, és elkészült az Elviszlek magammal különkiadása is, ezt 160 ezren láttak. A "Nagy utazás... ez az élet?" címmel teltházas, tematikus Hello, WMN!-este is rendeztünk, amelyet a WMN YouTube-csatornáján közel 30 ezren láttak.

"A WMN és a Neckermann Magyarország együttműködése a tavalyi kampányt követően idén is folytatódik, májusban pedig két utazásról szóló beszámoló jelent meg oldunkon, amelyet a 121 ezer főt meghaladó Facebook-követői csoportunk is olvashatott, a cikkeket pedig a héten megjelenő, ötrészes vlogsorozat teszi teljessé" - mondta Zákányi Gáspár, a wmn.hu értékesítési és üzletfejlesztési vezetője.

A sorozat Görögországban készült, a magazin alapító-főszerkesztője DTK, aki immár két éve a prémium SENTIDO hotelek márkájának magyarországi nagykövete, egy rendhagyó utazáson vett részt. Elvitte két legjobb barátnőjét, hogy megünnepeljék húsz évvel ezelőtti találkozásukat, és első, felejthetetlen görög nyaralásukat, amely mérföldkő lett a lányok életében. A húsz évvel későbbi, krétai visszatérésről készült ötrészes vlog-sorozatban a nem mindennapi városnézésen túl DTK és barátnői életébe és közös emlékeikbe is bepillantást kaphatunk.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!