mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az adidas a MediaComot választotta
2018-09-12 15:35 [Marketinginfo.hu]

Az adidas a MediaComot választotta partnerének 2020-tól életbe lépő "Creating the New" nevet viselő stratégiája megvalósításához. Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik együtt a hirdetővel.

A MediaCom nem kizárólag hagyományos médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat nyújt az adidas és a Reebok márkák számára, hanem integrált médiatanácsadást is végez, emellett a fogyasztói insightok és a mérés-elemzés területén is együttműködik ügyfelével.

Az adidas márkához kapcsolódó feladatokért a londoni, míg a Reebok-megbízásért a New York-i iroda felel elsősorban, de a lokális kampányok során a helyi irodák - így a budapesti is - aktív részesei lesznek a munkának.

"Az a küldetésünk, hogy a világ legjobb sportszergyártó cégévé váljunk, és ennek eléréséhez a megfelelő partnerekre van szükségünk, akik a végsőkig fogyasztó központúak, digitális fókuszúak, és képesek folyamatosan újat alkotni. Mi az adidasnál és a Reeboknál így működünk, és végtelenül örülünk, hogy új ügynökségünk osztja a motivációinkat. Ettől az együttműködéstől olyan megoldásokat várunk, amelyek segítségével sikerrel szólíthatjuk meg a trendeket diktáló városi fogyasztókat, akik kulturális befolyásuk révén döntő hatást tudnak gyakorolni a márkáink iránti érdeklődésre és keresletre" - mondta el Jocelyn Robiot, az adidas marketingért felelős alelnöke, utalva arra is, hogy az új stratégia egyik pillérét a városok alkotják.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!