mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A legnépszerűbb borok hiteles listája
2018-10-10 11:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén új koncepcióval jelentkezik a TOP 100 magyar bor: a több mint tíz éve megjelenő magazin ezúttal a fogyasztók számára valóban elérhető borokat rangsorolta.

A legnépszerűbb legjobbak rangsora a hazai kereskedelemben legnagyobb tételben eladott minőségi borokat mutatja be, amelyek a borszaküzletek mellett a hipermarketek polcain is megtalálhatók.

A magazinban a fogyasztók számára elérhető legjobb száz bor listáján és leírásán kívül a balatoni borrégióban zajló izgalmas változásokról, az ételek és borok párosítása körül kialakult hitekről és tévhitekről, a borfogyasztási szokások átalakulásáról is olvashatnak. Emellett egy külön LikeBalaton - Gasztrotippek füzetben összegyűjtöttük a Balaton környéki borászatokat és vendéglátóhelyeket. A LikeBalaton.hu - amellett, hogy mindig a legaktuálisabb hírekkel szolgál a Balatonról - a Balatoni Körrel együttműködve az "Egész évben Balaton" filozófiát képviseli. Együtt népszerűsítik a helyi termékekre épülő balatoni gasztronómiát, mutatják be a balatoni régió értékes kincseit, a Balaton környéki borokat, borászatokat, a modern és klasszikus gasztronómia helyi képviselőit.

A Balatoni Kör Egyesület megalakulása óta nemcsak beszél, hanem nap mint nap tesz is egy élhető és egész évben látogatható Balatonért. Tagjai között számos vendéglátóhelyet, cukrászdát, borászt találunk, sőt még sajtkészítő mestert is. Az ő tevékenységüknek is köszönhetően egyre többen fedezik fel, hogy a hazai turizmust a nyár elmúltával is promotálni kell. Mi a Balatoni Körrel egy olyan Balatont álmodtunk meg, amely minimum hat hónapon keresztül elérhető tevékenységekre fókuszál. Olyan aktív bor-gasztronómiai-szabadidősport- és kulturális régió víziója van a fejünkben, amelyben a mai pancsikolós balatoni kép nem szerepel. Ez nem jelenti azt, hogy nincs szükség igényes strandi infrastruktúrára, de ne a 40 fokban való vízben üldögélés legyen a kommunikációs alap és a fő program. Az a célunk, hogy megmutathassuk mindazokat a lehetőségeket, amelyek a strandoláson kívül várják az idelátogatókat - emelte ki Laposa Bence, a Balatoni Kör elnöke.

Az idei TOP 100 magyar bor nemcsak a borászszakma bennfentesei, hanem a laikus borkedvelők számára is hasznos kiadvány. A magazin készítői ugyanis - idén egyedülálló módon - a boltokban kapható borokból állították össze a rangsort. Ez az új koncepció még a vártnál is sikeresebbnek bizonyult, s ezt Fiáth Attila DipWSET nemzetközi borakadémikus, egyetemi tanár, a zsűri elnöke is alátámasztotta: kiváló borok versenyeztek, az idei TOP 100-as lista örvendetes változásokat és minőségi javulást hozott, általános jellemző a könnyedebb, gyümölcsösebb stílus, a rozék és a pezsgők előretörése.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!