mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult Magyarország első közösségi autókereskedő weboldala
2018-11-08 10:46 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Elrajtolt hazánk első közösségi autókereskedő honlapja, az ország legszélesebb körű adatbázisával, az autotveszek.hu.

A weboldal magánszemélyek számára teljesen ingyenes, de egy hónapig a kereskedők is bérmentve tesztelhetik.

Magyarországon egyedülálló weboldal indult mindazok számára, akik gyorsan, megbízhatóan szeretnének autót vásárolni vagy eladni. Az autotveszek.hu-n bárki értékelheti az eladókat, és kommentben indokolhatja meg a döntését. Az oldal másik különlegessége, hogy ha egy vevőjelölt szeretné felvenni a kapcsolatot az általa kiszemelt gépkocsi tulajdonosával, akkor a CarChat nevű szolgáltatás segítségével szöveges üzenettel tudnak egymással kommunikálni valós időben, nem kell telefonhívással bajlódniuk.

"A fejlesztésnek köszönhetően nagyobb bizalommal tudunk autót vásárolni. Mivel az Y és a Z generáció számára a chat nélkülözhetetlen a hétköznapokban, a szolgáltatás felgyorsítja a folyamatokat és egyúttal könnyebbséget jelent mind a vevőnek, mind az eladónak" - magyarázta Kajári Zoltán tulajdonos-ügyvezető.

"Nagy hangsúlyt fektetünk a jövőre, ezért környezetbarát kereső is várja a felhasználókat. Megtekinthető az is, hogy egy elektromos vagy hagyományos belső égésű motorral rendelkező autónak milyen fogyasztási adatai vannak, ami szinte példátlan jelenleg a piacon" - nyilatkozott Dr. Barta Anita tulajdonos-jogász.

"Teljesen egyediek vagyunk, ezért senkinek nem szeretnénk a konkurenciája lenni. A célunk, hogy a közeljövőben a nemzetközi piacra is kilépünk, és hogy közelebb hozzuk egymáshoz a kereskedőket és a vevőket az országhatárokat átlépve is" - tette hozzá Mózsa Ferenc tulajdonos, IT-vezető.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!