mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is naponta hatmillió körüli a rádióhallgatók száma
2018-11-08 15:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Júliustól szeptemberig országosan naponta csaknem hatmillióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót a NMHH legújabb országos és budapesti hallgatottsági adatai alapján.

A fővárosban a 15 éves vagy idősebb lakosság több mint 72 százaléka naponta, míg 88 százaléka hetente hangolt rá valamelyik rádiócsatornára.

Az országos adatok szerint a vizsgált időszakban és korosztályban - egy átlagos napot alapul véve - a Petőfi Rádió volt a leghallgatottabb csatorna 1,6 millió hallgatóval, amelyet a Kossuth Rádió (1,3 millió fő), majd a Rádió 1 (1 millió fő) követett. Negyedik helyen a Music FM áll 525 ezer fős napi hallgatótáborával, az ötödik a Sláger FM 393 ezer hallgatóval. A Dankó Rádió (295 ezer fő) hatodik a sorban, amelyet a Bartók Rádió (132 ezer fő), valamint a Rock FM 95.8 (94 ezer fő) követ. Az Inforádió napi hallgatottsága 73 ezer fő, a Jazzy Rádióé pedig 57 ezer volt.

Budapesten az átlagos napi hallgatószámot tekintve a Sláger FM (183 ezer fő) és a Rádió 1 (179 ezer fő) a vezető rádiók, harmadik a Music FM 158 ezer fős hallgatótáborával. A Kossuth Rádió 142 ezer, a Petőfi Rádió 129 ezer embert ér el naponta a fővárosban. Negyvenezres nagyságrendű hallgatottságot ért el a Rock FM 95.8 (44 ezer fő), az Inforádió (41 ezer fő), a Jazzy Rádió (40 ezer fő) és a Bartók Rádió (39 ezer fő). A tizedik a Dankó Rádió, 22 ezer hallgatóval.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!