mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Adidas: új márkaigazgatóval
2006-01-11 12:15 [ToutSurLaCom]

Erich Stamminger korábban az Adidas marketingvezetője volt, ám ezentúl a márkázásért felel.

Herbert Hainer, igazgatósági elnök foglalkozott eddig a márkázási ügyekkel, a továbbiakban csak első pozícióját tartja meg. Persze ez is bőven ad munkát, hiszen a világ második legnagyobb sportszergyártója épp készül felvásárolni az amerikai Reebok-ot, s elsősorban Hainer feladata lesz a két társaság integrációjának irányítása - olvasható a Süddeutsche Zeitung hasábjain.

Erich Stamminger korábban is Hainer közeli munkatársaként dolgozott, s 1983 óta áll az Adidas alkalmazásában, 1997 óta pedig az igazgatósági tanács tagja.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!