mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Adidas: új márkaigazgatóval REG
2006-01-11 12:15 [ToutSurLaCom]

Erich Stamminger korábban az Adidas marketingvezetője volt, ám ezentúl a márkázásért felel.

Herbert Hainer, igazgatósági elnök foglalkozott eddig a márkázási ügyekkel, a továbbiakban csak első pozícióját tartja meg. Persze ez is bőven ad munkát, hiszen a világ második legnagyobb sportszergyártója épp készül felvásárolni az amerikai Reebok-ot, s elsősorban Hainer feladata lesz a két társaság integrációjának irányítása - olvasható a Süddeutsche Zeitung hasábjain.

Erich Stamminger korábban is Hainer közeli munkatársaként dolgozott, s 1983 óta áll az Adidas alkalmazásában, 1997 óta pedig az igazgatósági tanács tagja.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!