mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Pepsi Max: tenderen választott BTL ügynökséget REG
2006-03-14 11:10 [Marketinginfo.hu]

Tenderen választott BTL ügynökséget a Pepsi Max újrabevezető kampányához a Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Rt. A háromfordulós tendert a HPS BTL ügynökség nyerte.

Layer Enikő, a HPS senior accountja elmondta, különösen izgalmas feladat volt számukra a tender, hiszen lehetőség volt rendhagyó kommunikációs formák prezentálására is.

A Pepsi Max újrabevezetését tv-reklám, óriásplakát kampány, iskolai plakát kampány,
freecard kampány, nagy mennyiségű termékszórás, bolti megjelenések (POP eszközök), freecardok és néhány "meglepetés" támogatja. A szlogen a régi: "Maximum íz, no cukor".


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!