mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Spanyol piacon a Pöttyös Túró Rudi REG
2006-03-24 10:37 [Marketinginfo.hu]

DOTS márkanév alatt kerül a spanyol üzletekbe a Pöttyös Túró Rudi, miután a barcelonai Alimentaria élelmiszeripari vásáron komoly szakmai és fogyasztói érdeklődést váltott ki.


Március elején először vett részt a világ második legnagyobb élelmiszeripari vásárán, a barcelonai Alimentarián a Friesland Hungária zRt., amely helyi disztribútorával közösen mutatta be a Pöttyös Túró Rudit a szakmai közönségnek és a fogyasztóknak. A rendezvényen mintegy tízezren álltak meg a cég Pöttyös makettekkel díszített standjánál, és kóstolták meg a DOTS márkanéven kiállított terméket.

A kiállításon való részvétel sikerét jelzi, hogy a spanyol kereskedelmi láncok és nagykereskedők közül többen kifejezték együttműködési szándékukat és érdeklődésüket a termék iránt. A spanyolországi kereskedelmi kirendeltségek támogatást ígértek a termék piaci bevezetéséhez. A hazánkban oly népszerű tejdesszert áprilistól lesz kapható Spanyolországban, a nemzetközi piacokon használt DOTS márkanév alatt. A márka terjeszkedése azonban a tervek szerint nem áll meg az Ibériai félszigeten, ugyanis a mediterrán térség több országából érkezett érdeklődés a gyártóhoz.

"A Friesland Hungária zRt. márkája, a Pöttyös Túró Rudi tudatosan folytatja a nemzetközi terjeszkedést DOTS márkanév alatt. A tapasztalatok mind a régióban, mind pedig a távolabbi célországokban kifejezetten bíztatóak. A legnagyobb nehézséget a rövid szavatossági idő jelenti, de partnereink annyira meg vannak győződve a termék sikerességéről, hogy ez sem jelent akadályt az export megindításánál." - nyilatkozta Sipos Judit, a Friesland Hungária zRt. Pöttyös üzletágának igazgatója.




További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!